در راه مانده...

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ق.ظ

تشنه ی کرب بلا هستم

تشنه  ی کربلا هستم
رفتم که سیر شوم
برگردم.

رفتم لب تشنه با
نگاهی حسرت بار
به حرم حسین
برگشتم


نوشته شده توسط یعقوب کربلا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
در راه مانده...

در راه مانده...
به زودی آدرس وبلاگ تبدیل می شود به
ebnolsabil.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۳، ۱۲:۱۶ - سید مرتضی
    ---

تشنه ی کرب بلا هستم

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ق.ظ
تشنه  ی کربلا هستم
رفتم که سیر شوم
برگردم.

رفتم لب تشنه با
نگاهی حسرت بار
به حرم حسین
برگشتم
۹۲/۱۰/۱۷ موافقین ۴ مخالفین ۰
یعقوب کربلا

نظرات  (۵)

۱۷ دی ۹۲ ، ۱۲:۰۰ آنتی زیون
منم لب تشنه برگشتم و تو حسرت سیر شدنم ..
۱۸ دی ۹۲ ، ۰۰:۵۷ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی "اروحناله لک الفدا"..باسلام وادب محضر خواهران گرامی ام وبرادران بزرگوارم؛یک پیشنهاد!گرامییان درجنگ نابرابری که هرروزگسترده ترمی شودوحفظ سنگررزمندگی خود و اعلام هماهنگی و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب واطاعت ازاوامر معظم له؛پیشنهاد می گردد برای یاری رساندن به اهداف بلندامام وولی خود؛حتی المقدور به فراگیری زبانهای بیگانه بپردازیم ودرجنگ نرم که دوست ودشمن به بلاگهای ما وتمام اماکنی که ما می آئیم وفعالیت مینمائیم؛ورود وخروج دارند!با تمام قوا؛بلاگهای خود را پر محتواوعلمی نمائیدوخواهش می نمایددرحدمقدورات خودبلاگها را به دو زبان مجهز نمائیم.خواهشمنداست این پیام را در تمام سنگرهای دیگرنیز به گوش تمام سربازان جنگ نرم برسانیدتادشمن بداند باآگاهان روزگار سرکاردارد!
بیچاره اون که حرم رو ندیده
بیچاره تر اون که دید کربلا رو
خالی خالی بودی و لطفش پرت کرد

خاک مزارش بی نیاز از دکترت کرد

تو ترک چایی  کرده بودی سالیانی

موکب به موکب اربعین چایی خورت کرد

 

۲۱ دی ۹۲ ، ۱۳:۳۴ تو بنویس
سلام
خداقوت
مطلب شما در توبنویس درج گردید.
باتشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی