در راه مانده...

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰ ب.ظ

باز کردن یخ

برای آب کردن یخ تو
از تیغ محبت استفاده کردم



نوشته شده توسط یعقوب کربلا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
در راه مانده...

در راه مانده...
به زودی آدرس وبلاگ تبدیل می شود به
ebnolsabil.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۳، ۱۲:۱۶ - سید مرتضی
    ---

باز کردن یخ

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰ ب.ظ
برای آب کردن یخ تو
از تیغ محبت استفاده کردم

۹۳/۰۷/۰۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
یعقوب کربلا

نظرات  (۶)

۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۲:۱۶ سید مرتضی
---
۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۰:۰۷ حسن امکانی
سلام! آقا یعقوب خداقوت
باتبادل لینک موافقید؟ لطفااطلاع بدید...
آدرس وب ما: http://farslearn.com با نام: آموزش آنلاین
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۱ ادمین جنجال ها
باسلام! ممنون بابت مطلب زیباتون ... عالی بود ;)
با تبادل لینک موافقید؟
آدرس ما: http://janjalha.ir اگر موافقید لطفا تو نظرات اعلام کنید. جنجال ها
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۸:۲۲ محمدمهدی باقری
سلام دوست بیانی من
ان شاءالله ک خوبی
اومدم یه پیشنهاد بدم
امیدوارم موافقت کنی
از اون جا که مطالب و پست ها در بیان تنها توسط کسانی میتونه لایک بشه که توی سرویس بیان عضو هستن اومدم ازتون بخوام ک تبادل لینک داشته باشیم و مطالبمون رو به هم معرفی کنیم و با هم همکاری داشته باشیم و برای مطالبمون نظراتمون رو بگیم و لایک کنیم
امید وارم موافق باشید
اگر موافقید من رو با عنوان " محمد مهدی باقری ، سرباز صفر " لینک کنید و اطلاع بدید که به سرعت شما رو لینک کنم
,وبلاگ من
http://sarbaz0.blog.ir/
به سرعت
یه وخ فک نکنید این پیام رو میدم ک شما لینک کنید و بعد خودم لینک کردن شما رو پشت گوش بندازم
امیدوارم نظرتون مثبت باشه
الان هم با نوشتن
نامه ای به تمامی وهابیون و سران خون‌خوارشاناز همه اینان اعلام برائت نموده ام
نامه را بخوانید و اگر موافق هستید ک حتما هم همینطور است آن را لایک کنید
امید وارم با تبادل لینک و همکار موافقت کنید
پس منتظر جوابتون هستم
التماس دعا
یا علی مدد
امام حسین (علیه السلام):
«عَمِیَتْ عَیْنٌ لاَ تَرَاکَ عَلَیْهَا رَقِیباً».

امام حسین (علیه السلام) فرمود: 
«چشمى که تو را مراقب خویش نبیند، کور است».
(بحار الانوار، ج 95 ص 226 ح3 )
سلام  وبلاگ خوب و مفیدی دارید و در وبلاگ من لینک شدید در صورت تمایل من را با عنوان خط نور لینک کنید وبه من نظر بدهید
با تشکر عارف
http://lightline.mihanblog.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی