در راه مانده...

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴ ق.ظ

باز دلتنگم


 

باز دلتنگم خیلی

وقته نرفتم حرم



نوشته شده توسط یعقوب کربلا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
در راه مانده...

در راه مانده...
به زودی آدرس وبلاگ تبدیل می شود به
ebnolsabil.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۳، ۱۲:۱۶ - سید مرتضی
    ---

باز دلتنگم

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴ ق.ظ
۹۲/۰۶/۰۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
یعقوب کربلا

نظرات  (۴)

به به
پاسخ:
سلام
ممون چراغ وب رو روشن کردی..!
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۴۰ عارف برات وند
مثل من........
پاسخ:
مثل همه ..!
سلام
تیر برقی «چوبیم» در انتهای روستا
بی فروغم کرده سنگ بچه های روستا

ریشه ام جامانده در باغی که صدها سرو داشت
کوچ کردم از وطن، تنها برای روستا

آمدم خوش خط شود تکلیف شبها،آمدم
نور یک فانوس باشم پیش پای روستا


یاد دارم در زمین وقتی مرا می کاشتند
پیکرم را بوسه می زد کدخدای روستا

حال اما خود شنیدم از کلاغی روی سیم
قدر یک ارزن نمی ارزم برای روستا

کاش یک تابوت بودم کاش آن نجار پیر
راهیم می کرد قبرستان به جای روستا

قحطی هیزم اهالی را به فکر انداخته است
بد نگاهم می کند دیزی سرای روستا

من که خواهم سوخت حرفی نیست اما کدخدا
تیر سیمانی نخواهد شد عصای روستا
...
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۵۱ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام علیکم

+

السلام علیک یاعلی ابن موسی الرضا(ع)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی