در راه مانده...

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۴۴ ب.ظ

مرحم دل من

چای تازه دم روضه ات

شد مرحمی بر دل من..

"یاحسین"



نوشته شده توسط یعقوب کربلا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
در راه مانده...

در راه مانده...
به زودی آدرس وبلاگ تبدیل می شود به
ebnolsabil.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۳، ۱۲:۱۶ - سید مرتضی
    ---

مرحم دل من

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۴۴ ب.ظ

چای تازه دم روضه ات

شد مرحمی بر دل من..

"یاحسین"

۹۲/۰۵/۱۱ موافقین ۵ مخالفین ۰
یعقوب کربلا

نظرات  (۴)

۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۹ ابراهیم ایلخانی
لبیک یا حسین....
پاسخ:
لبیک
یاحسین
آخ گفتی ...
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۵۵ مانی خردمند
حقاً درسته

سلام     

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"مرحم دل من
"
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/11648 
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت حرف تو به شما:

"حضرت امام خمینی (ره) درباره اهمیت مساله فلسطین می‌فرمایند: کسانی که در مقابل جنایات اسرائیل ساکتند، نوبتشان خواهد رسید؛ مسأله قدس، حادثه‌ای است برای موحدین جهان و مؤمنان اعصار گذشته و حال و آینده."

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی