در راه مانده...

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۲۱ ب.ظ

اسیر گرگ ها

نمیدانم برای دلم
چه کم گذاشتم
که اسیرگرگ ها شد.

اسیر دلم شدم





نوشته شده توسط یعقوب کربلا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
در راه مانده...

در راه مانده...
به زودی آدرس وبلاگ تبدیل می شود به
ebnolsabil.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۳، ۱۲:۱۶ - سید مرتضی
    ---

اسیر گرگ ها

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۲۱ ب.ظ
نمیدانم برای دلم
چه کم گذاشتم
که اسیرگرگ ها شد.

اسیر دلم شدم



۹۲/۰۵/۱۰ موافقین ۴ مخالفین ۰
یعقوب کربلا

نظرات  (۵)

۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۴ طلبه امروزی

سلام

با مطلب " سه مسئله نوین " بروز هستم . بحثی نوین در حوزه احکام دینی . مسائلی از قبیل : 1. حجاب 2. ائمه معصوم 3. نماز مسافر . منتظر نظر یا انتقاد شما هستم .

۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۶ سیّدمیلاد موسوی
کامیاب باشید♥
پاسخ:
همچنین
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۰ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
همه ی پستاتون زیبا بودن.
موفق باشین.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
ممون
لطف دارین
بسم الله الرحمن الرحیم

..

من هم

نمیدانم..

:(
اصلا به دلتون رو ندید...اصلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی