در راه مانده...

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۲۸ ب.ظ

هوای دل

هوای دلم این روزها نفس گیر شده است

بدون تو.. !

پ.ن:

1.خدا از تو خبر دارد من بی خبر..

2.این دل همه جا می رود...

جمکران.قم.مشهد اما

کربلاست داغ این دل..



نوشته شده توسط یعقوب کربلا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
در راه مانده...

در راه مانده...
به زودی آدرس وبلاگ تبدیل می شود به
ebnolsabil.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۳، ۱۲:۱۶ - سید مرتضی
    ---

هوای دل

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۲۸ ب.ظ

هوای دلم این روزها نفس گیر شده است

بدون تو.. !

پ.ن:

1.خدا از تو خبر دارد من بی خبر..

2.این دل همه جا می رود...

جمکران.قم.مشهد اما

کربلاست داغ این دل..

۹۲/۰۴/۱۸ موافقین ۴ مخالفین ۰
یعقوب کربلا

نظرات  (۹)

نه فقط هوای دل آقا... اصلا هوای این شهر بی تو نفس گیر شده...
باید میان جمکران دوباره نفسی تازه کرد...
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۹ محمد حسین خانی کوثرخیزی
هو الاول و الآخر و الظاهر و الباطن
۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۲ محمد حسین خانی کوثرخیزی
بروزم
تشریف بیارید
۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۳ محمد حسین خانی کوثرخیزی
بروزم
تشریف بیارید
بسم الله الرحمن الرحیم
پی نوشت2 شما ، برد از میان مرا...
آخر
خیلی وقت است
که
بلیط ماندن ، مانده روی دست های من
در آن همه مسافر حرم نبود جای من....

کرب و بلا....
۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۱ خانم چادری
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
آمین
واقعا زیبا

سلام

 

مطلب شما در سایت "tobenvis.com"

 

 منتشر گردید

 

منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

 

توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...

 

 


 

توبنویس : tobenvis.com

۱۹ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۵ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
++++++++
موفق باشین.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی