در راه مانده...

جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۰ ب.ظ

رسوایی را می خواهم تا تو را داشته باشم!

آسمان ابری زندگی مرا هیچ امیدی به باریدن نیست

ابرها هستند ، اما نه برای باریدن!

نازل شده اند تا نعمت تابش تو را از من بگیرند

هرتکه ابر پوششی ست بریک گناه من

ولی هرچقدر این پوشیدن و پنهان کردن بیشتر می شود ، تابش تو کمتر...

من رسوایی را می خواهم تا تو را داشته باشم!

پ.ن:

برای تو.!



نوشته شده توسط یعقوب کربلا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
در راه مانده...

در راه مانده...
به زودی آدرس وبلاگ تبدیل می شود به
ebnolsabil.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۳، ۱۲:۱۶ - سید مرتضی
    ---

رسوایی را می خواهم تا تو را داشته باشم!

جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۰ ب.ظ

آسمان ابری زندگی مرا هیچ امیدی به باریدن نیست

ابرها هستند ، اما نه برای باریدن!

نازل شده اند تا نعمت تابش تو را از من بگیرند

هرتکه ابر پوششی ست بریک گناه من

ولی هرچقدر این پوشیدن و پنهان کردن بیشتر می شود ، تابش تو کمتر...

من رسوایی را می خواهم تا تو را داشته باشم!

پ.ن:

برای تو.!

۹۲/۰۴/۱۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
یعقوب کربلا

نظرات  (۷)

من رسوایی را می خواهم...
خیلی زیبا، خیلی
پاسخ:

ممنون

 سر زدید

 

۱۵ تیر ۹۲ ، ۰۰:۰۱ ✜خـادم المهدی✜
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

زیبا بود...موفق باشید انشاالله
من رسوا دیگر هیچ برایم نمانده
برگرد همه دار و ندارم
۱۵ تیر ۹۲ ، ۲۰:۰۹ مصطفی شالباف

بسیار متن زیبایی بود

 

سلام

 

مطلب شما در سایت "tobenvis.com"

 

 منتشر گردید

 

منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

 

توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...

 

هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :

 

امام صادق علیه السلام فرمودند:

یَنْبَغى لِلْمُؤْمِنِ انْ یَکُونَ فیهِ ثَمان خِصال :

وَقُورٌ عِنْدَ الْهَزاهِزِ، صَبُورٌ عِنْدَ الْبَلا، شَکُورٌ عِنْدَ الرَّخا، قانِعٌ بِما رَزَقَهُ اللّهُ، لا یَظْلِمُ الاْ عْدا، وَ لا یَتَحامَلُ لِلاْ صْدِقا، بَدَنُهُ مِنْهُ فى تَعِبٌ، وَ النّاسُ مِنْهُ فى راحَةٍ؛

سزاوار است که هر شخص مؤمن در بردارنده هشت خصلت باشد:
هنگام فتنه ها و آشوب ها باوقار و آرام ، هنگام بلاها و آزمایش ها بردبار و صبور، هنگام رفاه و آسایش شکرگزار، به آنچه خداوند روزیش گردانده قانع باشد. دشمنان و مخالفان را مورد ظلم و اذیّت قرار ندهد، بر دوستان برنامه اى را تحمیل ننماید، جسمش خسته ؛ ولى دیگران از او راحت و از هر جهت در آسایش باشند.

اصول کافى : ج 2، ص 47، ح 1، ص 230، ح 2

 



توبنویس : tobenvis.com

سلام
خدا قوت

http://harfeto.ir/?q=node/9964
سلام دوست من نوبت شما رسید که بیاید یه دعای قشنگ رو تخته سیاه بنویسید؟
راستی من شمارا لینک کردم..اگه مایل بودید لینکم کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی