در راه مانده...

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۲ ب.ظ

تو هم هستی!؟


همیشه فکر میکنم تو هم در وبلاگ

هستی.میای سر میزینی و میبینی

بهم میگفتن برای کی مینویسی

بازدید نداری

گفتنم همیشه فکر میکنم یکی منتظر

منه..

که به روز کنم.. 

خندید.بهم..

و قطع کرد..!



نوشته شده توسط یعقوب کربلا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
در راه مانده...

در راه مانده...
به زودی آدرس وبلاگ تبدیل می شود به
ebnolsabil.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۳، ۱۲:۱۶ - سید مرتضی
    ---

تو هم هستی!؟

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۲ ب.ظ


همیشه فکر میکنم تو هم در وبلاگ

هستی.میای سر میزینی و میبینی

بهم میگفتن برای کی مینویسی

بازدید نداری

گفتنم همیشه فکر میکنم یکی منتظر

منه..

که به روز کنم.. 

خندید.بهم..

و قطع کرد..!

۹۲/۰۴/۱۲ موافقین ۳ مخالفین ۰
یعقوب کربلا

نظرات  (۳)

همیشه یکی بود ، اما شاید دیگر نباشد
پاسخ:

باز بیا ..!

 

بعضی وقت ها ما نمی بینیم کسی رو که همیشه پای ما ایستاده و این به این معنی نیست که اون حضور نداره اون هست اما ما بهش توجهی نداریم
۱۲ تیر ۹۲ ، ۲۲:۲۱ محمدعلی ربیعی
همیشه یکی منتظره!؟
ولی مهم اینه که اون یکی کی بدونیم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی