در راه مانده...

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۱ ق.ظ

این روزها


این روزها هرکس سراغت را میگیرد

نمکی روی زخم هایم می پاشد..

و رد میشود.. 

این روزها فقط تو میفهی چی دارم میکشم

پ.ن

من ماندم.من .من من

شاید هم تو در کنار من..!



نوشته شده توسط یعقوب کربلا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
در راه مانده...

در راه مانده...
به زودی آدرس وبلاگ تبدیل می شود به
ebnolsabil.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۳، ۱۲:۱۶ - سید مرتضی
    ---

این روزها

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۱ ق.ظ


این روزها هرکس سراغت را میگیرد

نمکی روی زخم هایم می پاشد..

و رد میشود.. 

این روزها فقط تو میفهی چی دارم میکشم

پ.ن

من ماندم.من .من من

شاید هم تو در کنار من..!

۹۲/۰۳/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
یعقوب کربلا

نظرات  (۲)

چرا شاید؟
پاسخ:

شاید های

من تبدیل به باید

میشه..!؟

میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی