در راه مانده...

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۵۳ ق.ظ

رابطه بر عکس

من با خدا رابطه

عکس دارم 

پ.ن:

او هرچه گفته من برعکس را انجام میدهم



نوشته شده توسط یعقوب کربلا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
در راه مانده...

در راه مانده...
به زودی آدرس وبلاگ تبدیل می شود به
ebnolsabil.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۳، ۱۲:۱۶ - سید مرتضی
    ---

رابطه بر عکس

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۵۳ ق.ظ

من با خدا رابطه

عکس دارم 

پ.ن:

او هرچه گفته من برعکس را انجام میدهم

۹۳/۰۲/۲۷ موافقین ۵ مخالفین ۰
یعقوب کربلا

نظرات  (۱۲)

با مطلب اکران فیلمی به نام سقف به روزم
منتظرتونم
یا علی
سلام اگر مایل به تبادل لینک هستید یوخت راپیوند کنید...
آبرو بردن هنر نیست!

سلام
تربت بروز شد
منتظر حضور ارزشمندتون هستیم
عاقبتتون بخیر ان شاءالله
التماس دعا

آبرو بردن هنر نیست!

سلام
تربت بروز شد
منتظر حضور ارزشمندتون هستیم
عاقبتتون بخیر ان شاءالله
التماس دعا
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۳ خادم الحسین
سلام.
با سوالی در مورد زنگی به روز هستم.
منتظر نظرات و کمک هی شما برای پاسخ به این سوال نیاز دارم.
خیلی ممنون میشم اگه منت بذارید و جوابتون ر واسم بگید.

التماس دعای فراوان
یا علی مدد
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۴۵ کلبه کرامت

هــوالسیـد

به نام خدایی که زمین را از کفی آفرید و آسمان هارا از بخار!

و از پاره ای گوشت زبان گویا کرد و از پاره ای پیه چشمِ بینا ساخت ! و از پاره ای خون دلِ دانا کرد !

گناه کار را به لطف خود آشنا کرد و جانهای دوستان را از شوق خود شیدا !

هر چه کرد به جلال و کبریا کرد و از میان مردمان بنده ای جدا کرد و نام او را محمد مصطفی (ص) کرد ، او را کان ِ کرم و وفا و معدن صدق و صفا و قاعده جود و سخا و مایه نور و ضیا و زینت دنیا و عقبی کرد...

***مبعث مبـــارک بادتان***

سلام...

 اعیاد شعبانیه بر شما مبارک و خجسته.

 حدیثی زیبا  تقدیم به مدیریت این وبلاگ:

امام حسین علیه السلام فرمودند:

مَن حاوَلَ اَمراً بمَعصِیَةِ اللهِ کانَ اَفوَتَ لِما یَرجُو وَاَسرَعَ لِمَجئ ما یَحذَرُ

آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و نگرانی ها به او رو می آورد.

(الکافی،ج2،ص373)(الکافی،ج4،ص117)

سلام...

 اعیاد شعبانیه بر شما مبارک و خجسته.

 حدیثی زیبا  تقدیم به مدیریت این وبلاگ:

امام حسین علیه السلام فرمودند:

مَن حاوَلَ اَمراً بمَعصِیَةِ اللهِ کانَ اَفوَتَ لِما یَرجُو وَاَسرَعَ لِمَجئ ما یَحذَرُ

آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و نگرانی ها به او رو می آورد.

(الکافی،ج2،ص373)(الکافی،ج4،ص117)

رود خوانی...

http://baketab.blog.ir/post/12 

"باری،چنان که پیداست ،می خاست بی کم وکاست 

مجنون ییافریند........لیلابیافریند...."
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۷ شیب الخضیب
دعایتان می کنم
رابطه تان مستقیم
خودتان را در در برابر خدا قرار دهید، می بینید که چیزی از شما نخواهد ماند و هرچه هست همه اوست....
 و وقتی همه اوست، من چه گوید؟!
منتظر حضورتان هستم.
hamehoo.blogfd.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی