در راه مانده...

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸ ب.ظ

شبهای جمعه خدمت آقا اباعبدالله

شهید محمدرضا فراهانی

«شبهای جمعه خدمت آقا اباعبدالله »

شش روز از جنگ گذشته بود که شهید شد.

خوابش را دیدم .

بغلش کردم و گفتم :

« تا نگی اون دنیا چه خبره رهات نمی کنم!»

گفت:

« فقط یک مطلب میگم اونم اینکه ما شهدا شب های جمعه می ریم خدمت آقا اباعبدالله علیه السلام ...

راوی: حاج علی اکبر مختاران، همرزم شهید

 

http://media.farsnews.com/Media/8909/ImageReports/8909221246/2_8909221246_L600.jpg



نوشته شده توسط یعقوب کربلا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
در راه مانده...

در راه مانده...
به زودی آدرس وبلاگ تبدیل می شود به
ebnolsabil.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۳، ۱۲:۱۶ - سید مرتضی
    ---

شبهای جمعه خدمت آقا اباعبدالله

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸ ب.ظ

شهید محمدرضا فراهانی

«شبهای جمعه خدمت آقا اباعبدالله »

شش روز از جنگ گذشته بود که شهید شد.

خوابش را دیدم .

بغلش کردم و گفتم :

« تا نگی اون دنیا چه خبره رهات نمی کنم!»

گفت:

« فقط یک مطلب میگم اونم اینکه ما شهدا شب های جمعه می ریم خدمت آقا اباعبدالله علیه السلام ...

راوی: حاج علی اکبر مختاران، همرزم شهید

 

http://media.farsnews.com/Media/8909/ImageReports/8909221246/2_8909221246_L600.jpg

۹۲/۰۶/۲۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
یعقوب کربلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی