در راه مانده...

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۵۶ ب.ظ

دو رکعت نماز



دلم دیگر تحمل این همه دوری را ندارد
امشب با پای دلم زائر کویت میشوم
دو رکعت نماز میخوانم



نوشته شده توسط یعقوب کربلا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
در راه مانده...

در راه مانده...
به زودی آدرس وبلاگ تبدیل می شود به
ebnolsabil.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۳، ۱۲:۱۶ - سید مرتضی
    ---

دو رکعت نماز

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۵۶ ب.ظ


دلم دیگر تحمل این همه دوری را ندارد
امشب با پای دلم زائر کویت میشوم
دو رکعت نماز میخوانم

۹۲/۰۶/۱۰ موافقین ۶ مخالفین ۰
یعقوب کربلا

نظرات  (۹)

۱۱ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۵۶ بهنام اشرفی

صبر را معنا و مفهومی به نام زینب است / احترام عشق هم از احترام زینب است
داوری بنگر که در بیدادگاه شهر شام / با حسین همدست گشتن اتهام زینب است
مشت را کرده گره با هیبت و احساس گفت / این حسین فرمانده عالم، امام زینب است
گرچه بین بانوان زهرا مقام اول است / بعد زهرا رتبه ی برتر مقام زینب است . . .

***سلام همسنگری...
در خدمتیم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)
امروز اشک‏های تمام عاشقان خاندان علی
از ابرهای غمگین آسمان بقیع می‏بارد

شهادت امام جعفر صادق(ع) تسلیت
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۷ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم

یازینب

به روز هستم

خداقوت
یاعلی(صلوات برای فرج)
یا زینب(صلوات برای عمه)
سلام به شما دوست عزیز
+به ما سر بزنید و به مطالب نظر بدهید



یاحق
سلام
 با مطلب" آخرین کتابی که خواندم2...." میزبانتان هستم.
 یا علی
سلام
خسته نباشید
بروزم 
یا علی
زیارت ما فقرا ...از دور است ....صوابشم بیشتر...معرفتشم بیشتر....

ما رو هم دعا کنین وقتی با دلتون زایر میشوید
بسم الله الرحمن الرحیم

2رکعت نماز... :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی