در راه مانده...

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۹ ق.ظ

دست های خالی

 
 

دست های خالی من را ببین خدایا
دست هایم را ببین خدایا
دروغ نمی گویند..

به التماس
افتاده اند..




نوشته شده توسط یعقوب کربلا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
در راه مانده...

در راه مانده...
به زودی آدرس وبلاگ تبدیل می شود به
ebnolsabil.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۳، ۱۲:۱۶ - سید مرتضی
    ---

دست های خالی

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۹ ق.ظ
 
 

دست های خالی من را ببین خدایا
دست هایم را ببین خدایا
دروغ نمی گویند..

به التماس
افتاده اند..


۹۲/۰۵/۱۸ موافقین ۵ مخالفین ۰
یعقوب کربلا

نظرات  (۶)

۱۸ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۶ محمد حسین خانی کوثرخیزی
انتم فقراء الی الله
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۹ احسان ایرانی
وبلاگ شما در نظر حقیر :

سبک تکراری در بیان گفتار ....
سبک رایج گفتار احساسی در شبکه های اجتماعی ...

موفق باشید ، یاعلی ع
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۱ سرباز طلوع

***سلام همسنگری...

اگر دیر آمدم مجروح بودم...اسیر قبض و بسط روح بودم...

از من بپذیر با 4 مطلب...

همچنین عید را تبریک عرض می کنم...***


+ یازهرا(سلام الله علیها)

۱۸ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۸ ✜خـادم المهدی✜
الـــهـــی بــحـــق حـــجــتـــکـــ
اغــفــرلـــنــا.............
سلام عید شما مبارک
پیر و جوان نمی شناسد.... نگاه کن درماندگی همه ما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی