در راه مانده...

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۴۰ ق.ظ

گره به دست دوستان

این شبها دلم آواره شده...

به این در ان در میزند برای رسیدن به پرواز...

به هر کسی میرسم میگویم دعا کند برایم... 

گره من به دستان رو به آسمان شما حل میشود

دعا کنید برایم...





نوشته شده توسط یعقوب کربلا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
در راه مانده...

در راه مانده...
به زودی آدرس وبلاگ تبدیل می شود به
ebnolsabil.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۳، ۱۲:۱۶ - سید مرتضی
    ---

گره به دست دوستان

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۴۰ ق.ظ

این شبها دلم آواره شده...

به این در ان در میزند برای رسیدن به پرواز...

به هر کسی میرسم میگویم دعا کند برایم... 

گره من به دستان رو به آسمان شما حل میشود

دعا کنید برایم...



۹۲/۰۴/۳۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
یعقوب کربلا

نظرات  (۲)

۳۱ تیر ۹۲ ، ۰۳:۲۴ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
...فرمود: با زبانی که گناه نکرده است، دعاکنید...با زبانی که گناه شما را نکرده است دعایتان می کنم...دعای رسیدن به پرواز.

"اللهم عجل لولیک الفرج"
 التماس دعا
پاسخ:
ممنون سر زدید

۳۱ تیر ۹۲ ، ۲۰:۰۸ المرأة الریحانه
این بین
برای ما هم دعا کنید!
پاسخ:
و همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی