در راه مانده...

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴ ب.ظ

دستانم با حرف دل تکان میخورد

دلم دارد دستانم را تکان می دهد
پ.ن:
این روزها فقط برای تو می نویسم.
خسته شدم ساعت ها. نوشتن و پاک کردن.
از اینکه حرف دلم را باید بنویسم  و پاک کنم..
کنترل دست هایم برایم سخت شده است




نوشته شده توسط یعقوب کربلا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
در راه مانده...

در راه مانده...
به زودی آدرس وبلاگ تبدیل می شود به
ebnolsabil.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۳، ۱۲:۱۶ - سید مرتضی
    ---

دستانم با حرف دل تکان میخورد

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴ ب.ظ
دلم دارد دستانم را تکان می دهد
پ.ن:
این روزها فقط برای تو می نویسم.
خسته شدم ساعت ها. نوشتن و پاک کردن.
از اینکه حرف دلم را باید بنویسم  و پاک کنم..
کنترل دست هایم برایم سخت شده است


۹۲/۰۴/۲۸ موافقین ۳ مخالفین ۰
یعقوب کربلا

نظرات  (۳)

۲۹ تیر ۹۲ ، ۰۱:۲۰ بیست و چهار
قشنگ بود
۲۹ تیر ۹۲ ، ۰۲:۲۱ محمد حسین خانی کوثرخیزی
ایشالا برسه برسیم
۲۹ تیر ۹۲ ، ۰۳:۵۱ مانی خردمند
واقعا سخت است حرف دل را بازگو کردن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی