در راه مانده...

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۰ ق.ظ

اقا ما هم یادی کن

بی ادبی ست بگویم اقا ما را هم یادی کن

وقتی می دانم تو یاد ما بودی...

این من بودم که فراموشت کردم

از وقتی که با گناه در افتادم...



نوشته شده توسط یعقوب کربلا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
در راه مانده...

در راه مانده...
به زودی آدرس وبلاگ تبدیل می شود به
ebnolsabil.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۳، ۱۲:۱۶ - سید مرتضی
    ---

اقا ما هم یادی کن

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۰ ق.ظ

بی ادبی ست بگویم اقا ما را هم یادی کن

وقتی می دانم تو یاد ما بودی...

این من بودم که فراموشت کردم

از وقتی که با گناه در افتادم...

۹۲/۰۴/۲۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
یعقوب کربلا

نظرات  (۲)

۲۶ تیر ۹۲ ، ۰۳:۰۶ محمد حسین خانی کوثرخیزی
خدا از سرر تقصیر نسیانمون بگذره

سلام     

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"آقا ما را هم یادی کن
"
با آدرس:  http://harfeto.ir/?q=node/10566
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت حرف تو به شما:

" امام صادق (علیه­السلام) در سفارشهاى خود به فرزندانش به هنگام حلول ماه رمضان فرمودند: جانهاى خود را به تلاش و کوشش وا دارید؛ زیرا در این ماه روزى­ها قسمت و اجل­ها نوشته میشود و در آن نام­هاى میهمانان خدا که بر او وارد مى شوند، نوشته مى­گردد. در این ماه شبى هست که عمل (عبادت) در آن از عمل (عبادت) هزار ماه بهتر است."

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی