در راه مانده...

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۱۵ ق.ظ

چیزی که قدرش را ندانستم ، دوباره می خواهم!

دلم بدجور به دلت گره خورده...
دعای شب های قدر را هم از حالا آماده کرده ام
شب های قدر مکتوب می آورمش
 تا پدرت علی امضاء کند:
که همیشه با تو باشم
" حسین جان "

پ.ن:
1. دل من جذب آدم های اینجا شده
شب قدر دلم را از این آدم ها جدا کن و برای خودت بردار آقای من...
2. پسر فاطمه (س) ، خدا عشق را داد تا خرج تو کنیم...


نوشته شده توسط یعقوب کربلا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
در راه مانده...

در راه مانده...
به زودی آدرس وبلاگ تبدیل می شود به
ebnolsabil.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۳، ۱۲:۱۶ - سید مرتضی
    ---

چیزی که قدرش را ندانستم ، دوباره می خواهم!

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۱۵ ق.ظ
دلم بدجور به دلت گره خورده...
دعای شب های قدر را هم از حالا آماده کرده ام
شب های قدر مکتوب می آورمش
 تا پدرت علی امضاء کند:
که همیشه با تو باشم
" حسین جان "

پ.ن:
1. دل من جذب آدم های اینجا شده
شب قدر دلم را از این آدم ها جدا کن و برای خودت بردار آقای من...
2. پسر فاطمه (س) ، خدا عشق را داد تا خرج تو کنیم...
۹۲/۰۴/۲۰ موافقین ۳ مخالفین ۰
یعقوب کربلا

نظرات  (۴)

دوباره می خ.اهم
و بدان شاید بازهم همین حرف ها را بشنوی

۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۳:۴۷ محمد حسین خانی کوثرخیزی
انشاالله دل همه رو آقا ببرن
فقط کافیه رخ عیان کنن
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۷:۵۲ المرأة الریحانه
انشاالله همین مقدر شود..
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۱ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
خدایا!
از اینکه مرا در حد ایوب به حساب می آوری، سپاسگذارم....!!
به روزم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی