در راه مانده...

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۹ ق.ظ

روزها و شبها دوری من

این روزها را تصور هم نمیکردم

فرسنگ ها از انجا میخواستم

دور شده ام ..

هیچ وقت فکر نمیکردم

دروری تو از من

خدایا از خواب بیدارم کن..!

اگه دوری اینه

دوری را نخواستم.!

.پ .ن شاید این ها را بخونید چیزی

متوچه نشین یا بگین اینها چیه داری می نویسی..!

روزهای دوری من از تو..


 



نوشته شده توسط یعقوب کربلا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
در راه مانده...

در راه مانده...
به زودی آدرس وبلاگ تبدیل می شود به
ebnolsabil.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۲ مهر ۹۳، ۱۲:۱۶ - سید مرتضی
    ---

روزها و شبها دوری من

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۹ ق.ظ

این روزها را تصور هم نمیکردم

فرسنگ ها از انجا میخواستم

دور شده ام ..

هیچ وقت فکر نمیکردم

دروری تو از من

خدایا از خواب بیدارم کن..!

اگه دوری اینه

دوری را نخواستم.!

.پ .ن شاید این ها را بخونید چیزی

متوچه نشین یا بگین اینها چیه داری می نویسی..!

روزهای دوری من از تو..


 

۹۲/۰۳/۲۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
یعقوب کربلا

نظرات  (۱)

۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۷:۴۲ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
یک کربـــ بلا رفتهــــــ عمق درد را میفهمد !!
"توی قرآن خوانده ام یعقوب یادم داده است دلبرت که کنارت نیست کوری بهتر است "
عجب دردی دارد کربـــــ بلایی شدن !
عجب دردی دارد یعقوب بشوی !
عجب دردی دارد روز شمار یکسالگی عتباتــــ
عجب دردی دارد 39 روز ماندن تا محرمــــــ
درد دارد !!!!!
چشم میبندم نهــــــ چشم هم باز میکنم میروم مرز مهران رد شدن از مرز کوچکترین فرد کاروان ....
مرا جدا میکند از کاروان...
بغض میکنم
سوالی میپرسد و مثل بچه ها میدوم به سمت کاروان ...
رقیه جان دردانه امام حسین همه کربـــــ بلایی کن !
ماه محرم ، اربعین کربــــ بلایی کن !
این نوسته شما خیلی حرف داره ه ه  ه  ه  ه  !!
دعا کنید 23 مهر روز تولدم مشهدالرضا باشم قول میدم جوری زار بزنم تا برات کربــــ بلا همه از پنجره فولادش بگیرم !
دعا کنید ....
آسمان شهرم میبارد باران باران باران ...
http://bayanbox.ir/id/5997494041849519553
یازهرا کربــــــ بلاانشاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی